lördag 16 maj 2009

Jag klarade mig!

Det har varit en underbar mor&dotter-dag. Moa har varit riktigt kramig och gosig. Hon var duktig och sov middag i 1½ timme. För en gång skull passade jag på att sova också!

Fick ju förresten ett glatt besked igår. Nån kanske kommer ihåg att jag nämnt att det förmodligen skulle bli uppsägningar på jobb? Vi fick reda på att 1,75 personer ska sägas upp, dvs en 75% tjänst och en 100% tjänst. 75%:aren har redan blivit uppsagd, men jag var lite rädd för att det kunde bli jag på 100%:aren. Jag var väldigt osäker på om mina 2 år som jag jobbade på Citymail innan jag flyttade till Karlskrona räknades, men det gjorde dom! Var så klart tvungen att ta ett snack med chefen, men hon sa att jag kunde vara lugn. Puh!

Idag gjorde jag nåt jag inte gjort på länge: köpte en cd-skiva! Green days nya kommer gå varm här hemma. Och i min mp3:a :)

Ska snart glo lite på Eurovision, men inte fasiken pallar jag vara uppe till kl 24. Men jag gråter inte floder för de :) Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Josefine sa...

Nej vem orkar vara uppe till midnatt nuförtiden? Eller jo, orkar gör jag nog, men då orkar jag oftast inte med morgondagen... =) Jag tänker lyssna på reprisen i eftermiddag. Har ändå inte tålamod att sitta i tre timmar och titta och följa rösträkning och sånt. Jag vill bara höra musiken!

Så skönt att du kan känna dig säker på att få behålla jobbet. Ha en skön söndag!

Kram