fredag 15 maj 2009

090515

Ja nån återhämtningar har det såklart inte blivit denna veckan. Träningar, match, visningar hit och dit och massa småsaker som tar upp ens tid. Det värsta är att det känns som om jag knappt hinner träffa Moa. Men imorron är det mamma&dotter-tid, för Chrille ska vara i Göteborg hela dagen. Då är det bara mys som står på schemat. Och grillning hos päronen :)

På tal om visningar så har vi i veckan kollat på några marklägenheter. Vet inte om steget till villa är lite för stort just nu, så en marklägenhet är ett hett alternativ. Vi hade en mäklare här igår som värderade vår lägenhet till en summa vi inte alls var nöjd med. Vi är alla här eniga om att lägenheten är värd mycket mer. En annan mäklare ska komma på måndag, så vi får se vad hon säger. Annars får man sälja sen när läget är bättre helt enkelt. Mäklaravgiften är dessutom riktigt sur. Kollade lite på Hemverkets hemsida, betyyyydligt billigare. Nån som har erfarenhet från dom eller nåt annat tips? Ska man sälja den privat kanske?

Annars rullar livet på som vanligt. Moa är samma energiknippe. Och jag tycker hon bara blir klokare för dag. Gör rörelser till sånger, förstår mycket man pratar om osv. Men just nu ligger hon redan och sover! Jag tog faktiskt chansen att natta henne, för jag är själv sjukt trött. Så nu ska jag krypa upp i soffan med Ben&Jerry´s glass. Ja, det är beroendeframkallande :)

Inga kommentarer: