fredag 22 maj 2009

Härlig helg på g

Idag känns det verkligen som måndag, mycket pga av röd dag (=ledig dag) igår. Men det är skönt när de e på de hållet :) Ska bli skönt med helg, och jag har även tagit en föräldradag på måndag. Riiiktigt nice! Imorron ska jag och Moa på 1-års kalas, kusinbarnet Oliver fyller år. Mys på kvällen sen, bra uppladdning för söndagens match! En helg att se fram emot med andra ord.

Just nu tänkte jag ta tag i högen med räkningar. Inte överdrivet stor dock :) Sen blir det snart läggdags för Moa envisas med att vakna innan klockan 7. På vardagarna bryr jag mig inte särskilt mycke (Chrille gör dock) eftersom jag ändå går upp så tidigt då. Då är det nästan bara kul eftersom jag hinner träffa henne några minuter innan jobb :) Men en liten sovmorgon på helgen hade suttit fint. Det är lite märkligt, oavsett om Moa somnar 19 eller 21 så vaknar hon alltid runt halv sju, sju. Men å andra sidan sover hon hela natten, så både hon och jag är ganska utvilade. Chrille ja, han hade kunnat sova till lunch om han fått ;)

Lite bilder från senaste tiden!

I mormor & morfars trädgård. Moa älskar att vara ute!

På språng. Den gröna bollen är en av favvisleksakerna. Moa blir nog fotbollspelare, hon sparkar bollen framför sig med god kontroll. Faktiskt :)

Sådär kul att plocka upp sen :)

Jag fick som ni ser inte ha min glass i fred :) Moa är som en hund, ställer sig och tigger :)

Leker med morbror


Gott med macka




Inga kommentarer: