söndag 10 maj 2009

Återhämtning

Idag har jag gjort så lite som möjligt. Det behövde jag verkligen! Underbara Chrille tog Moa imorse så jag låg till kl 9. Därefter har vi varit en liten tur hos päronen, sovit på soffan och glott på fotboll. Så jag känner mig relativt utvilad. Egentligen skulle jag på bokklubbsmöte idag, men orken för det fanns inte riktigt där tyvärr :( Verkligen supertråkigt.

Matchen igår slutade 2-2, ganska orättvist. Vi ägde dom fett och deras första mål var så solklart offside (tom deras tränare ekände det!). Jag orkar inte lägga energi på domarna längre, det är ofta dom avgör (han var väldigt dålig i övriga situationer). Nåja, vår vilja var grym! Min egna insats var klart bättre än vad den varit innan, fick ju lite beröm efteråt :) Kvällen bjöd på lagfest, en grym sådan. Vi grillade, drack och skrattade nästan non-stop. Har faktiskt träningsvärk i magen idag, haha. Lyckad fest, vad annars kan det bli med dom underbara lagkompisarna?!

Nu är det läggdags, bara 7 timmar tills klockan ringer. Jag får ju nästan ångest :)

3 kommentarer:

Josefine sa...

Det hjälper inte hur mycket man än vilar en dag om man ändå ska upp tidigt dagen efter. Man får ångest ändå. Man kan ju inte spara på sömn eller ta igen sömn tråkigt nog! =)

Ida och Kasper sa...

Hej hej! Måste erkänna att jag har köpt sjömansdressen. Den va jättesöt så tusen tack för hjälpen. Fasen va pengar jag lägger på kläder till lillkillen *skäms* men det är klart att jag köper ju mindre till mig själv istället. Hur går bröllopsplanerna? Ska bli kul att se fotona från bröllopet sen. För du lägger väl upp dem på bloggen? KRAM

Ida och Kasper sa...

Hej hej!! Ja, här uppe får bebisarna en spruta med bara ett vaccin i också. Plus den är "kombinationssprutan". Så Moa fick bara en spruta eller? Men det är ju snabbt övergående efter sticken så man får tänka att det är för en god sak. Börjar du bli nervös inför bröllopet då? Nästa söndag har vi dop. Hoppas på fint väder, även om vi ska va inne. Det blir lite trevligare stämning då. KRAM