söndag 7 september 2008

Karlskrona

Helgen spenderades som sagt i K-na och var väldigt lyckad! Vi åkte upp i fredags, och dagen gick mest åt att besöka jobbet och Chrilles gamla jobb. Var kul att träffa alla på posten. Dom tyckte nog de va mest kul att träffa Moa :) Fick dock många trevliga kommentarer om mitt numera mörkbruna hår, som jag är väldigt nöjd med. Blev ju lite mörkare än vad jag trott, men å andra sidan lär det blekna.
På lördagen fyllde Chrille år och jag hade planerat en överraskningsfest sedan några veckor tillbaka. Det är så trist att man inte hinner träffa alla när man är på besök, så en fest tyckte jag skulle vara perfekt. Alla kunde komma, så det var verkligen superskoj! Chrille uppskattade min överraskning väldigt mycke. Tack alla som var där :)

Idag då fick vi köra hem tidigt eftersom jag hade match på eftermiddagen. Gick väldigt bra, vann med 7-0. Det är helt sjukt kul att vara delaktig i laget, så här kul har fotboll aldrig varit. Vi har en rätt bra chans att knipa andra platsen och på så sätt få kvalplatsen till division 3. Mycke avgörs nästa helg, då vi möter 2:an i serien (vi ligger 3:a). Oerhört spännande.... i min värld iaf :)

Moa är väldigt duktig på att äta nu: är det en sked med i bilden ska man gapa och äta från den. Och hon är mycket intresserad av allt runt omkring, särskilt saker inom räckhåll :)

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för i lördags, det var jättekul :-)