söndag 24 februari 2013

Helgen

Helgen blev inte riktigt som den var planerad. Fest och träningsmatch blev hemmamys och bara träning. Men det gillar jag det med :) 
Tjejerna simmade som vanligt i lördags, och på kvällen skulle jag gått på en fest och träffat gamla goa fotbollsspelare. Så blev inte fallet, så det blev den numera vanliga lördagsaktiviteten: gottigheter och melodifestivalen :) 
Idag då stod det träningsmatch på agendan, men den blev inställd. Faktiskt gjorde det inte mig så mycket, för jag känner inte att jag återhämtat mig helt efter magsjukan. Så en vanlig rolig träning blev det. Sedan har det varit innedag för hela slanten. Tuva har pusslat en massa (hon är lika grym som syrran var) och det har målats, vi har busat och myst hela familjen. Så jäkla kallt ute ändå så :)

Vad gäller Tuvas middagsvila så verkar hon inte redo att sluta helt. Igår bad hon själv att få sova och idag somnade hon i vagnen när hon och Chrille var en sväng i stan. Hon sov en halvtimme bara och somnade lätt ikväll. Så en halvtimme kanske är vad som är lagom :) Fast hon har ju blivit lite förkyld igen, så hon kanske är lite tröttare än vanligt... Det får tiden utvisa :)








Såklart måste man kladda maximalt och även smaka lite på färgen... :) 




1 kommentar:

Josefine sa...

Mer färg på barnet och bordet än på objektet ser jag. Som vanligt med småbarn alltså...=)