onsdag 27 februari 2013

Bokrean 2013

I vanlig ordning har jag varit på Maxis bokrea. Moa fick apans ABC och en prinsessbok med ljud och Tuva fick en kossebok, där kossan råmar när man drar den i svansen :) Huvudet på kossan åkte dock av snabbt...   Köpte även varsin pysselbok, men dom ska jag spara till flyget i maj :) Blev en bok till mig själv också, sockerdöden. Fick även fixat två presenter till Moa. Bilen för 99:- som jag nämnt tidigare, men även dockor. En hel dockfamilj för 149:-! Som hittat! 



P.S Ett litet tillägg till föregående inlägg: Moa har dom rosa byxorna och tycker dom är väldigt sköna :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Bäst att jag inte går på någon bokrea i år. Gibson har en massa böcker, och dessutom är han inne i någon period där han inte vill läsa böcker. Kanske någon bebisbok till Charlie skulle vara något, men å andra sidan har vi sådana kvar sedan Gibson var liten...=)

Men det är ju så kul att shoppa böcker!!