fredag 22 februari 2013

Födelsedagspresenter

Jag har nog ganska klart för mig vad tjejerna ska få i födelsedagspresent nu :) Fixade faktiskt en grej till Moa redan förra året, nämligen Hello Kitty tri-skates. Inlines som även kan ha dubbla hjul längst bak för bättre balans. Till det matchande Hello Kitty skydd. Sedan blir en Törnrosaklänning (fixade en igår på BR, nedsatt pris) samt Törnrosafilmen. Hon vill ha en barbiedocka samt en tillhörande bil (bilen kan man köpa på Maxi just nu för 99:-, så då ska jag passa på!).

Tuva är väldigt intresserad av Moas balanscykel och vill så gärna åka på den, så hon ska få en Hello Kitty gåmotorcykel. Hon gillar att laga mat vid leksaksspisen, så jag funderar på nåt tillbehör till den. 

Moa vill ha en barngungstol och Tuva gillar att sitta i min gungstol, så det kanske blir varsin sådan också :)









Inga kommentarer: