lördag 29 september 2012

Mammapoäng

Moa gillar att kolla på Svampbob, så hon blev överlycklig när den här mössan kom på posten häromdagen :) Hon har redan hunnit använda den på dagis, trots att det inte precis varit så kallt. Glad blev hon också när Djungelboken kom!!! Jodå, jag kom över den på Tradera för 140:-! Vet inte om hon eller jag är gladast ;) Och på tal om film så vill jag varmt rekommendera Madagaskar 3. Jag och Moa var på bio ju och såg den i söndags, och den var jätterolig :) Mysigt att bara Moa och jag gjorde något ihop också, det tycker jag är viktigt.
 
Igår svängde jag inom BR, dom har nämligen 25% på allt för medlemmar (tur jag snappade upp detta på en annan blogg) :) Så jag fick fixat några julklappar. Är på jakt efter Skrållan (docka) till Moa, den fanns visst inte längre i deras sortiment. Såg den på BR i Malmö häromveckan, hoppas kunna få tag på den där nu i helgen. Annars finns den på Toy´s R us. Fast där har dom ju inte 25%... :) 25% rabatt på BR gäller t.o.m imorgon, bara så ni vet :)
 



Inga kommentarer: