söndag 2 september 2012

Helgen

Det har varit en alldeles lagom helg. Igår spelade jag match och sedan var vi på kräftskiva hos mamma&pappa. Idag drog ungarnas simning igång. Har ju bytt simklubb pga av diverse grejer. Nu är det på söndagar för båda, det tycker jag är himla bra. Tuva var först ut, och jag gillade minisimmet i nya klubben. Lagom med sång, dyk från kanten (inga problem för lilla vattendjuret) och lite andra vettiga övningar. När det sedan var Moas tur blev både hon och jag oerhört besvikna. Gruppen hon hamnde i var som att ta två steg bakåt i simutvecklingen. Dom gjorde grejer hon gjort de senaste två terminerna (hon har dessutom gjort mycket mycket mer), så efter 20 minuter ville hon inte mer. Fullt förståeligt! Ska kontakta ansvarig, så får dom helt enkelt fixa det!
 
Nu ska jag käka lite glass, och se fram emot en veckas semester till :) Imorgon börjar ju nämligen Tuvas inskolning!!
 
Stylar i nya outfiten från Lindex 




Tuva visar sina gaddar :) Man ser även var hon slagit av en bit... På bilden nedan smakar hon på en kräfta :)
 






Inga kommentarer: