måndag 3 september 2012

Första inskolningsdagen

Tuvas första inskolningsdag fick som förväntat ungefär. Hon brydde sig inte ett dugg om mig, utan var nyfiken på allt och alla :) Var där mellan 9-11, så det var dock inte så länge. Imorgon blir det 9-12, onsdag 9-14, torsdag 8-14 och fredag 9-15. Eftersom Chrille är ledig på måndag blir det förmodligen några timmar då också. Så hon inte  är hemma 3 dagar i sträck. På onsdag tror jag det var första dagen föräldern går ifrån, men dom tyckte jag skulle gå iväg en sväng redan imorgon. Får väl se vad som händer :)
 
 Finisarna imorse!

1 kommentar:

Josefine sa...

Intressant hur olika inskolningsperioderna ser ut på förskolorna. På Udden har de snabb inskolning. Endast tre dagar. Jag tycker att det fungerade jättebra med Gibson. Men jag har ju inget att jämföra med så...