torsdag 4 november 2010

4/11

Här finns inte mycket nytt att rapportera. Livet går sin lilla gång :) Sitter och väntar på mamma. Eftersom vi inte har nån bil får hon köra mig till Ica :) Och Moa hör jag på sitt rum, det är kul med leksakerna när man inte använt dom på ett tag tydligen :) Hon är framförallt inte mycket för leksaker hemma när hon varit på dagis. Jag vågar iaf inte gå in och titta, det låter som att hon stökar till ordentligt :)
I natt ska jag nog prova att låta trollungen sova utan blöja. Hon har vaknat flera dagar torr. Förutom imorse, då var det lite blött. Men det är nog för att hon sväljer vatten på simningen :)

I morgon kommer svärföräldrarna och stannar hela helgen, så det ska bli kul!

1 kommentar:

Josefine sa...

Förlåt om jag spädde på din jullängtan ännu mer! =)

Alla mina julklappar är inhandlade, och härom helgen när vi var på vellingeblomman hamnade vi mitt i Tomtebyn! Det var jag INTE beredd på men det blev en snabb sväng ändå. Hem kom jag med både julstrumpa, nya julgardiner och lite presentsnören till julklapparna!

Det börjar närma sig nu. =)