fredag 19 november 2010

En anledning till anledningen

Idag välkomnar jag helgen mer än vanligt faktiskt, eftersom jag lagt en jobbvecka på nästan 50 timmar bakom mig. Och man har ju inte direkt chillat på jobbet :) Men vi har jobbat enligt schema så det kom liksom inte som nån överraskning.
Nu ikväll har jag plockat in alla julsaker från förrådet och insåg till min fasa att min favvojulprydnad gått sönder! En snökula med mimmi och musse som jag har haft i ganska många år. Tur jag har en massa annat fint :) Var en sväng på Åhléns igår och där har dom galet fina julgransprydnader. Men dom flesta kostade över 50:- styck, vilket är aaaalldeles för mycket. Då duger mina gamla hederliga julgranskulor :)

Nu till nåt betydligt roligare!!! Anledningen till att jag inte bloggat på mycket på sistonde är för jag inte alls mått bra och varit extremt trött och anledningen till det är att Moa ska bli storasyster! Fantastiskt kul :)

3 kommentarer:

Ida och Kasper sa...

Åh, gud va kul!! jag har nog anat lite... verkligen underbart härligt och roligt. livet är helt underbart ibland. och tänk att få va mammaledig. me like!! vilken vecka är du i??

Josefine sa...

Oj så kul! Och så avundsjuk jag blir. Kan inte hjälpa det. =)

Vet hon om det än?

Ida och Kasper sa...

Ja, det syntes snabbt. Dock tycker jag inte att magen blivit större än förra gången. Den är mjukare, förra gången va den stenhård.

Ska ni kolla kön? Gjorde ni det med Moa? Vi gjorde det inte med Kasper och inte denna gång heller. För mig är inte könet så viktigt.

Kram