söndag 21 november 2010

Jag kunde inte låta bli...

Kom på att jag inte är hemma nästa helg så jag var ju tvungen att sätta upp stjärnor och ljusstakar idag ;) Sen att gardiner, underlägg, datumljus och adventsljusstake också kom fram har jag inget svar på... :)

Vad gäller graviditeten så är jag i vecka 12. Vilket betyder att bebisen borde komma i slutet av maj, början på juni. Jag har mått så in i helvetes illa sen vecka 6, varje dag, men nu börjar det äntligen bli bättre. Spytt har jag inte gjort så många gånger iaf. Det är verkligen en enorm skillnad från när jag var gravid med Moa. Då mådde jag knappt illa alls. Har försökt tänka på att det kommer nåt gott ur de :)

Nu ska jag se om trollungen vill sova, sen ska jag ta en lång varm dusch och därefter förbereda några arbetsintervjuer som jag ska hålla i nästa vecka :)

4 kommentarer:

Emma sa...

Så fantastiskt roligt med en bebis! Fick en chock när jag läste det på din blogg och Andreas visste heller inget!
Roligare nyheter kan man ju inte få :-) Hoppas illamåendet släpper snart, jag mådde också jätteilla.

Vi ska på fest och på dop nästa helg men kanske lördag förmiddag skulle kunna gå? ska kolla med Andreas med så hörs vi av.
Kram

Ida och Kasper sa...

Jag förstår dig. Har spytt en del denna gång, förra graviditeten spydde jag inte alls (fast det hände att jag mådde illa).

Sen är jag MYCKET tröttare denna gång. Mycket. Har liksom inte tid att vila.

Sköt om er. Kram

Josefine sa...

Å, jösses!

Det var inte lite det...

Sara sa...

Åh vad härligt med en bebis Jessica! Stort grattis!