tisdag 17 augusti 2010

Uppsnappande på dagis

I helgen som gick lade min snälla pappa nytt golv i vårt vardagsrum, med viss hjälp av Chrille när han väl var ledig :) Ut har det fula slitna och, på något ställe, fuktskadade golvet åkt och in kom nytt och fint golv (som dock inte riktigt gör sig rätt i ljuset på bilden kan jag tycka). Hur som haver blev vi supernöjda och det blev ett helt annat rum. Nu ska bara köksluckorna lämnas in för omlackering sen är vi klara med dom stora projekten :) Smått och gott sparar jag till vintern :)


När jag hämtade Moa på dagis förra veckan fick jag snällt höra att hon lärt sig bajstolle där :) Har ju varit några stora barn på avdelningen under sommaren så det kommer kanske därifrån. Oavsett så tycker hon typ att det är världens roligaste ord. Ja, ni ser själv :)



3 kommentarer:

Josefine sa...

Gud så härligt!! Vilket underbart skratt!! Tänk vad de kan roa sig!

Sandra sa...

Hahahaha, vilket charmtroll hon är, är det du som knappt kan hålla dig för skratt ;)?

Emma sa...

hahaha goa Moa!!