söndag 1 augusti 2010

1 år

Tänk att det redan gått ett helt år sedan vårt bröllop. Jag får fortfarande gåshud när jag tänker på hur underbart och perfekt det var!

Helgen har flytit fram i lugn takt, mest eftersom Moa är sjuk. Hon hade feber igår, och lite under dagen. Nu på kvällen är den mer eller mindre borta, men jag tycker mig ana en förkylning vara på gång. Jobbigt när ens lilla mår dåligt. Vi är annars stenhårda med att hon bara får ha nappen när hon sover, men nu när hon e sjuk gör vi ett litet undantag. Så den har hängt med hela helgen :)

Imorron är det 2 år sen Moa döptes (ytterligare ett bevis på att tiden springer iväg) så idag köpte jag en present till henne. Ett hästhuvud på en stor pinne, kanske finns ett särskilt namn på de, men jag tror ni fattar :) Moa har tjatat om en sån, så hon blev såklart glad :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

En Käpphäst kanske. Hehe.
Ett riktigt charmtroll din Moa är.
Mvh Rebecca I Halmstad