fredag 6 augusti 2010

Allmänt babbel

Huh va denna vecka gick fort. Tycker augusti dragit upp ett högt tempo redan från starten. Men har ju som jag tidigare nämnt lite roligheter att se fram emot :)

Det blev bara 1,5 vab-dagar för mig. Igår var Moa tillräckligt frisk för att vara på dagis, skönt för allas skull. Nu är det bara lite hosta kvar, men det är inte så farligt. Har bara tagit ut 3 vab-dagar hittills i år, skönt!

Imorron drar serien igång igen! Har varit lite si och så där med motivationen, men det ska faktiskt bli kul. Spelade en match i onsdags, och fick mycket beröm av tränaren. Behövde jag för mitt självförtroende. Vi vann förresten med 7-0 :)

Har fått klargjort att de var en käpphäst jag köpte till Moa, haha :) Det var iaf kul att få en kommentar från nån jag inte känner som inte ens bor här. Fler får såklart gärna kommentera :)

Sitter här och och slösurfar lite samtidigt som jag lyssnar på Queen. Kollar runt lite på frisyrer, har nämligen en klipptid på tisdag och tror att jag ska dra till med en ordentligt förändring. Har haft samma typ samma frisyr i evigheter nu, och dessutom blir mitt hår så slitet när jag jobbar ute så jag har ändå alltid det uppsatt. Får väl se om jag vågar klippa de riktigt kort. Det växer ju trots allt ut förr eller senare :)

Imorron ska lillan vara hos sin mormor & morfar när jag spelar match och sen ska vi grilla där eftersom Chrille är på jobbfest. Sen tippar jag på hyrfilm och glass för mig när Moa lagt sig :) Det märks förresten att vår lilla tokunge e frisk igen, nu orkar hon vara trotsig igen haha :) För övrigt så utvecklas hon för fullt, hennes ordförråd utökas och hon pratar tydligare. Jag vet liksom inte vad jag ska utmärka, för jag tycker hon kan så himla mycket. Stolt mamma, hell yeah :)

1 kommentar:

Emma sa...

Jag tror du skulle passa riktigt bra i kort! Funderar på att göra detsamma...