tisdag 3 augusti 2010

Nytt i hemmet

Har pysslat om lite i vardagsrummet. Hade tidigare grön/lila blommiga gardiner och inredningen gick i samma färger. Nu blev de blått istället, med vissa gröna inslag kvar :) Också blev de nya dynor i köket, och dom fina kökshanddukarna fick jag av min snälla svärmor.









Lite (en hel del) nytt har det även blivit i garderoben på senaste. Tex dessa leggings från Lindex och skjortan från HM. Till Moa såklart :) Sen skyller jag på den dumma HM-katalogen ;)
Moa är fortfarande sjuk, så idag fick jag vabba. Idag har hon dock inte haft nån feber, men varit extremt trött. Hon har varit lite gnällig om sin mun på senaste och imorse blödde det från den. Ringde doktorn som trodde att det kunde vara hand och fot-sjukan, som även kan sätta sig i munnen. Isf har hon blåsor i munnen och då var det förmodligen en sådan som sprack imorse. Jag försökte titta i hennes mun, men kunde inte se nåt precis. Vi får väl se hur hon mår imorron helt enkelt.

Inga kommentarer: