onsdag 28 april 2010

Trötter

Nu vid halv tio snåret är jag som vanligt supertrött :) Inte konstigt egentligen att jag alltid däckar i sängen. Jag börjar jobba 6.45, har ett väldigt aktivt jobb där jag sitter ner max en halvtimme om dagen. När jag kommer hem har jag en livlig 2-åring, och lägg där till fotboll 3-4 ggr i veckan samt minisim varje onsdag. Puh! Idag satt jag tom och somna i fåtöljen bredvid Moas säng när jag nattade henne, haha. Chrille kom upp och undrade var jag tog vägen :)

Annars var vi på minisim innan och Moa var lika lycklig över det som vanligt :) Men det bästa av allt var att hon kissade på toaletten där! Eller kissa letten som hon säger :) Vår superduktiga tjej!

1 kommentar:

Caroline sa...

Fullerulle hos er, HÄRLIGT!

jo, hm ska ha men finns inte =(. varken i trelleborg, jägersro eller mobilia. lindex har inte nu heller o kappahl har jag aldrig sätt nåra. SÅ sjukt!