söndag 18 april 2010

Massa skoj

Här är det den ena härliga och roliga helgen som avlöser den andra :) I fredags fyllde som bekant Moa 2 år så jag hämtade hem henne från dagis och sen blev de paketer i form av skottkärra, lera och annat smått och gott. Strax därefter kom mamma och pappa för att fira henne och då fick hon ännu fler paketer. En annan anledning till att dom kom var för att passa lillan. Fick en superrolig 25-års present av Carro som skulle upplevas :) Först blev de mat på Mando vid Lilla Torg och sen drog vi till Glasklart för stand-up show. Tyvärr kom inte Christoffer Appelkvist (väldigt osäker på om han stavar så) pga att flygen var inställda. Ersättaren var inte nån i min smak, men som andra två var jätteroliga :) Tog bussen hem strax efter det var slut, landade i sängen vid kvart över ett. Alldeles lagom! Och jag hade riktigt roligt också!

Igår var även svärföräldrarna på plats när jag vaknade och vid 14.00 började Moas kalas. Fick precis plats med allt folk i huset :) Hon fick så mycket fint; kläder, böcker, leksaker, rutschkana, golfset, trädgårdsredskap, dockvagn med mera med mera. Tusen tack!
Och idag var det dags för den andra seriematchen och även denna match gick vi segrande ur! 3-1 mot ett lag som plockat ner 7 st division 2 spelare. Inte illa pinkat :) Spelade även hela denna match, men idag befann jag mig på högerbacken.

Förresten så kan pluttan räkna till sex och har börjat lära sig färger :)

Nu ska jag natta Moa, sen väntar film och Ben&Jerry glass :) Kommer lägga upp bilder på kalas och huset i veckan :)

Inga kommentarer: