söndag 4 april 2010

Påskhelgen

Påskafton spenderades hemma hos mamma och pappa med god mat och påskägg :) Moa fick ett som typ va lika stort som henne och även jag och Chrille fick varsitt med godis och lite pengar :) Och vi passade på att njuta av det underbara vädret under dagen! Idag har regnet bara öst ner, så jag tror inte ens jag ska gå utanför dörren idag ;) Skönt med såna dagar ibland. Har lite att fixa med i hemmet som jag lika bra kan ta tag i.
Imorron är matchdags, närmare bestämt tar vi oss an Stattena i svenska cupen. Tror dom låg i allsvenskan så sent som förra året. Oavsett så är det ett div 1 lag nuförtiden. Utmaning, me liiiike :)


Innehållet i Moas påskägg. Och det är mindre än 2 veckor till hennes födelsedag... :)

1 kommentar:

Ida och Kasper sa...

Vilken mysig påskhelg ni ser ut att ha haft. Som det ser ut nu har vi ingen bröllopsresa inplanerad. Vi är mer inne på att leta hus just nu. Och sånt är ju inte gratis. Men vi har pengar undanlagda till resa om vi blir sugna. så man ska aldrig säga aldrig.

just nu har jag börjat nerräkning till att börja jobba. känns mest nervöst faktiskt. fast även roligt såklart. hur kände du när det va jobbdags igen? att va utan moa! Kram