fredag 9 april 2010

Det kan nog inte bli bättre nu :)

För ungefär en månad sedan annonserades en ny tjänst på jobbet ut. Arbetsledare med inriktning kvalitet, eller som det kallas på citymail kvalitetscoach. Denna tjänst blev jag grymt sugen på direkt. Efter att ha varit brevbärare i 5½ år kände jag att det var dags att försöka ta ett steg uppåt. Så jag och tre andra på kontoret sökte och för ca 1½ vecka sedan var jag på intervju hos chefen. Vi har en relativt ny sådan så det gällde att göra ett bra intryck eftersom han inte riktigt lärt känna oss ännu. Jag tyckte intervjuen gick bra, jag fick sagt vad jag ville och han verkade nöjd. I tisdags kom chefen fram till mig och berättade att jag fått tjänsten!!!! Helt underbart!! Dock blev det inte officiellt på jobb förrän igår, och för säkerhets skull har jag inte berättat nåt här. Även om jag har svårt att tro att nån på jobb läser min blogg :) Iaf så är detta en bra chans till utveckling och utökad kunskap. Och såklart en bra merit. Och ett litet plus är att lönen blir 1300:- högre :) Wiiiiie!

Bjuder på lite bilder från bus i trädgården igår. Ska ner och titta på talang nu och vila benen för imorron är det seriepremiär!!!




4 kommentarer:

Familjen Karpe sa...

Man får gratulera till nya jobbet! Hoppas allt är bra med er där nere. Kram Anna och Magen :-)

O sa...

Gratulerar till jobbet, låter spännande och som något som kan passa dig! Hälsa Christer

carro sa...

Grattis gumman! Då har vi ännu mera att fira på fredag :))

Caroline sa...

Guuud så roligt !!
Grattis =)