onsdag 14 maj 2014

OCR VM

I augusti ska jag, mamma och Moa åka till England. Det ska bli mysigt :) Det var jag som drog med mamma, för jag vill springa ett lopp där :) Loppet är ett VM-kvallopp och jag tänkte att det kunde vara kul att se om man kan komma med. Plus att det är väldigt kul att komma utanför Sverige och springa lite. Nu visar det sig att Toughest också är en kvaltävling, så jag är redan kvalificerad!! Sett till andra tävlingar så verkar det helt ärligt inte vara jättesvårt att ta sig dit, men ändå. VM går sedan i Ohio i USA. Så jag får kolla på möjligheterna. Det hade såklart varit grymt kul att få uppleva, för vem vet om man får en sådan chans igen?! Samtidigt så kostar det en hel del. Nu gick det en del pengar när vi var iväg i England, vi ska till Göteborg till helgen (Liseberg, mat och liknande är inte billigt, vi är ju 4 st), sen ska vi till Bulgarien och sen blir då England igen... Så vi får se vad som händer, får väl försöka skaffa mig sponsorer :)




Inga kommentarer: