måndag 12 maj 2014

England

Haft en härlig helg i England :) Vi strosade runt i London och tog de lugnt i fredags innan vi åkte vidare till Stamford. Som visade sig vara av det gamla stuket och verkligen idyllisk. Lugnt och fridfullt! Sen var det upp tidigt på lördag eftersom jag sprang iväg redan kl 8. Loppet sen var verkligen roligt! Det var verkligen grym terräng hela vägen, massa massa vatten att ta sig igenom och stoooora hinder. Lite konstigt lopp i den bemärkelsen att ville man springa förbi ett hinder så gjorde man de.. Men men, det är ju upp till var och en :) Jag och min lagkompis tog oss igenom alla hinder iaf. Vi la väldigt mycket tid på att klara världens längsta monkeybar. Ingen annan tjej har någonsin klarat den, men vi gjorde det!!! :) Händerna blev totalt söndertrasade, men det får det vara värt :) Där tappade vi mycket tid och placeringar, men det var så kul att klara det :) Sista milen var i mitt fall helt energilös. Hade knappt nån energi i kroppen. Hade lite känningar i vaderna, men jag tror inte det var problemet. Bränslet var helt enkelt slut. Men det var kul ändå, för man snackade ju med en del på vägen och hinderna var ändå roliga :) Tog mig runt på 4 timmar 11 sekunder och blev ändå en 15:e plats! I världens största hinderbana liksom... Med ett Toughestlopp och två matcher veckan innan :) Vill gärna vara med fler gånger och då ska jag ladda med mat på ett annat sätt och skippa den längsta monkeybaren (finns andra alternativ), för nu har man ju klarat den :) Kan nog kapa en del minuter :)
Vi åkte tillbaka till London i lördags och käkade god middag! Igår gick vi och shoppade lite grann (hann inte så mycket) innan vi åkte hem till våra små trollungar <3 Dom hade haft kul såklart, bla varit på Skånes Djurpark och åkte karuseller på en lokal marknad :) Tack snälla snälla mamma och pappa! Har sagt det förr och säger det igen: utan dom och min fina stöttande man (mitt största fan ;)) hade jag aldrig kommit så här långt <3




 Stamford




 London Eye
 Big Ben
 Tur det finns direktiv för oss turister som är vana vid högertrafik ;)
 Piccadilly



 Sista hindret var stooooort



Inga kommentarer: