onsdag 7 maj 2014

Laddar för England och världens största hinderbana

 Till helgen är det dags! 32km och 200 hinder! Jag LÄNGTAR :) Ska bli riktigt kul! Stora hinder kommer det vara. Och klättra genom bilar, hoppa från 10m ner i vatten, världens längsta monkeybar (120m) och massa andra roligheter. Har aldrig varit i England förr heller, så det är ju kul bara det :) Jag och Chrille åker på fredag till London. Där blir det några timmar innan vi tar tåget till Stamford. Där övernattar vi till lördag, och min start går redan 8.00. Under eftermiddagen tar vi tåget tillbaka till London och är där på kvällen och fram till strax efter lunch på söndag. Låter som att det kommer bli en härlig helg! Flickorna ska sova hos mormor och morfar (som jag sagt tidigare, utan deras hjälp och stöd hade jag aldrig kommit såhär långt!)


Stod lite om mig i lokaltidningen igår :)


Bildkälla: ratracedirtyweekend.com

Inga kommentarer: