måndag 4 juni 2012

Rolig vecka på ingång

Idag har det varit tjejmys för hela slanten. Vi har hängt en stund på ÖF också och jag har beställt ett nytt fleecefodrat regnställ till Moa. Blev Didrikson Boardman Kids Set (bilden). Det andra hon har i strl 110/116 är mer som 98/104... Ikväll får ungarna kvalitetstid med sin bästa mormor då jag ska träna fotboll. Chrille är iväg på utbildning i Sthlm, så jag får förhoppningsvis en lugn stund sen :)
 
Imorgon ska jag och Tuva till ÖF när Moa är på förskolan. Sen blir det lugnt resten av dagen innan vi ska hämta hem pappa på Sturup.

onsdag ska jag spela match och sen ska några småärende fixas.

torsdag ska jag städa och fixa lite i trädgården. Ska iväg till Svedala på syskonfotografering också :)

fredag ska Moa och jag på utflykt med förskolan (dom ville gärna ha med nån förälder :)) till Skateholm. Svärföräldrarna kommer ner och på kvällen ska jag på student hos en fd lagkompis.

lördag ska jag spela match igen och på kvällen ska vi alla hem till mina föräldrar och grilla.

söndag fyller älskade lilla Tuva 1 år! Så då blir det kalas :)

Inga kommentarer: