måndag 18 juni 2012

Min måndag

Idag har det varit en lagom dag :) Vaknade kl 8 (innan barnen), utvilad och pigg. Hade räknat med en jobbig natt eftersom Tuva är förkyld, men jobbigheten infann sig tack och lov inte :) Sen åkte jag iväg en sväng till jobbet. Kollade läget inför återkomsten (2 veckor bara!) och hämtade schemat. Slutar 14.15, 14.30, 14.30, 14.15 och 13.45 första veckan. Heeeelt okej :) Sen har det blivit lek med barnen i hemmet, vi gick iväg och köpte glass bara. Tuva har mestadels fått stanna inne pga förkylningen. Moa har hängt lite i trädgården. Under eftermiddagen kollade jag vår em-lott och insåg att vi vunnit 500:-. Alltid välkommet! Under kvällen åkte jag och Chrille till förskolan för introduktionsmöte inför Tuvas inskolning. Och därefter tränade jag. Så. som sagt, en alldeles lagom dag :)

Inga kommentarer: