fredag 10 februari 2012

Slutkörd

Nu tänker jag inte vara vaken många minuter till :) Är helt slut i kroppen. Har en (tror jag) belastningsskada i axeln, så på gårdagens crossfit skippade jag armhävningar och körde extra situps och knäböj istället. Det blev 600 av varje... Idag har jag som sagt jobbat, en riktig köttarrunda och det kändes i benen. Jag sprang ju på som vanligt, så nu efter jobb och gårdagens pass är jag slutkörd. Men det var imponerande att jag faktiskt för en gång skull lyssnade på kroppen och vilade axeln lite. Tro mig, det händer typ aldrig :)

Efter jobb idag gick vi ut för att åka lite pulka, men det var inte alls mycket snö kvar. Vi hjälpte Moa ner för backen och hon garvade och hade kul ändå :) Tuva fick testa åka lite pulka igår och hon flinade också :) Ljuva mammalivet!

Inga kommentarer: