söndag 19 februari 2012

Ensam

Här sitter jag alldeles själv hemma, det händer typ aldrig :) Moa är på kalas på Kulhuset och mannen och svärföräldrarna är ute på promenad med Tuva. Tänkte det kunde vara skönt med lite ensamhet för en gång skull :) Sen kommer mina föräldrar på fika, mat ska lagas och ikväll blir det Wallander. Precis som de flesta söndagar :)

Igår spelade vi träningsmatch och det var kul med 11-manna fotboll igen! Vi förlorade matchen, men hade å andra sidan ganska många borta samt att dom hade en kille i mål. Detta gjorde du inte allt, men absolut mycket. Helt annan precision och kraft i utsparkar tex. Är helt övertygad om att vi tar dom i serien ;) Jag fick spela mittback, och det gick helt okej. Gjorde enligt min tränare en stabil insats så det får man vara nöjd med :) Trots allt första matchen i nya laget och även om jag spelat mittback förr så är det ändå den positionen som jag spelat minst på. Men kul var det iaf :) Och det kan bara bli bättre!
På väg till kalaset hos förskolekompisen!

1 kommentar:

Josefine sa...

Vilket sött litet päron!