lördag 12 juni 2010

S E M E S T E R

Nu har jag semester!!! Vädret kunnit varit bättre, men de kommer förhoppningsvis :) 3 veckor lång är årets semester och förutom en tur till Karlskrona har vi inget särskilt inplanerat. Skönt! Blir väl några dagsutflykter och sen ska det pillas i trädgården. Min snälla pappa har redan börjat genom att sätta upp staket och grind. Sen ska vi ta bort lite buskar och lägga singel och även ta bort den fula muren på framsidan. Blir nog fint till slut :)

Perfekt med semester lagom till fotbolls-VM förresten :D Just nu ska jag unna mig lite vardagslyx i form av överbliven Ben & Jerry glass. Passar på när Moa sover middag ;)

Till slut vill jag gratulera Johan och Anna till deras söta lilla Liv som tittade ut häromdagen. Hon ser alldeles bedårande ut. Och det var superkul att handla lite bebiskläder :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Skönt med semester. Fast jag vill inte ha det själv, jag vill jobba. Halvtid ialladall. =)

Men ert dagis kan väl inte kräva av er att ha samma rullande schema jämt? Gör de det borde ni ta upp det med rektorn. Hos oss är de väldigt felxibla, och det är jag jätteglad för!