lördag 19 juni 2010

Första veckan

Nu har snart första veckan av semestern kommit till sitt slut och det går lite väl snabbt tycker jag. Men vi har hunnit med en hel del, framförallt utomhus, men även utrensning av förråd och garderober. Några dagars fint väder har vi haft och då har vi solat och badat. Igår grillade vi med mamma, pappa, lillebror och hans nya trevliga flickvän och idag spelades det match (vinst med 5-3). Hittills en mycket mysig och lyckad semester :) Imorron ska vi till Zoo i Danmark och sen bär det av till Karlskrona. Vi har inte varit där på evigheter så det ser jag riktigt mycket fram emot!

Sally solar


Före...
... och efter! Riktigt nöjd!

Två av videona är från Kulhuset som vi besökte häromdagen. I början när vi klättrade upp för den stora rutschkanan ville Moa bäras och när jag frågade henne om hon ville gå själv svarade hon nä Moa kan inte, Moa e liten. Haha, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Så är det varje dag, inte nog med att hon babblar som bara den och är riktigt duktig på de, hon säger så otroligt roliga saker. Ett annat exempel är från igår då hon plockade ihop några saker, tog på sig sina skor, vinkade till mig och sa hej då mamma. När hon sedan kände att dörren va låst sa hon fyy mamma, inte låsa :) Älskade lilla tokiga busunge!













1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!! Va härligt med semester. Bara njut varje sekund ;-) Tiden går ju alltid så fort när man e ledig.

Kulhuset ser verkligen mysigt ut. Det kanske är motsvarande Leklandet som vi har här i Karlskrona. Om ni inte varit där rekomenderar jag varmt en sväng dit nästa gång ni är här.

Kram på er!! Ida & Kasper