lördag 26 juni 2010

Massa bilder

POP overallen jag fyndade på Kosta Outlet. Skönt att ha de fixat :)


Provar nya gungan hos mormor och morfar.




Mums för midsommarmat!

Fick en fin midsommarkrans av farmor


Leker i Arvids sandlåda :)

Bus med söta Arvid

Fick en nyckelpigeballong på Lövmarknaden



Kikar på strumpor :)

Woho, glass från glassiären :)


Lek i Wämöparken
Moa använder aldrig sugrör...



Mer lek i parken
Varm dag :)


Finfina kaniner


Moa gillade alla troll ute på Dragsö

Nappträdet gillade hon i början. Tills hon fattade att det inte var till för att byta napp :D

Tittar på djur på Zoo i Köpenhamn
En dansk kompis :)

Inne hos getterna

Utmattad efter många timmar på Zoo


1 kommentar:

Josefine sa...

Snygg overall. Lite för lila för Gibsons smak, men så var det ju inte han som skulle ha det heller!

Jag måste fråga dig om en sak; jag stoppade nämligen postgubben idag och skällde på honom över alla öppnade brev jag får, och senast ett igår. Det visade sig att just det brevet jag fick igår, slarvigt öppnat och igentejpat, från Trygg Hansa, kör inte posten ut, utan City Mail.

Därför frågar jag dig vart man ska vända sig? Är det någon nyfiken människa på sorteringscentralen som står och öppnar mina brev eller är det mina idioter till grannar som är framme? Det skulle inte förvåna mig om det var grannarna förstås, men det hade varit skönt att veta om det kom i det skicket inan jag börjar skälla på dem...