lördag 26 juni 2010

Ögoninflammation de luxe

Har åkt på en ordentlig ögoninflammation. Fick de i tisdags, i vänstra ögat och tyvärr gick de över till andra ögat också. Nu får jag bruka våld för att kunna öppna ögonen på morgonen. Men, bättre att jag har de än Moa iaf.

Igår kom vi hem från Karlskrona. Vi har verkligen haft supertrevligt där uppe. Sista dagen hade vi jättefint väder och det blev en massa gående på marknaden innan vi tog en sväng hem till Emma, Andreas och söta Arvid, som hade blivit så stor :) Moa gillade hans sandlåda och gunga :) Det var väldigt kul att få träffa dom, var ett bra tag sen sist.

Igår blev de en lugn midsommar med god mat hos mina föräldrar. Vi var alla trötta efter hemfärden, Moa satt och somnade hos mig i soffan när vi kom hem :) Och sover fortfarande, kl 8.45. Inte ofta jag är uppe före henne på en ledig dag :)

Tömde precis kameran och lovar bilder från veckan senare i kväll.

Inga kommentarer: