torsdag 17 december 2009

Mysig torsdag

Idag har vi haft en riktigt mysig familjedag! Jag slutade redan 11 och efter en fika var det dags för Moas premiär i pulkan. Hon tyckte det var jättekul! Hon satt hela tiden och sa inga vilket betyder springa. Så vi sprang runt med henne sittandes och hon skrattade :) Sen sprang hon runt i snön också och tyckte de va lika kul. Sally var också med och även hon tycker det är superkul att skutta runt i snön.Under eftermiddagen har vi käkat god middag, myst och inhandlat lite julklappar och annat i stan. En underbar dag!







2 kommentarer:

Carro sa...

Åh, det är väl mysigt med såna riktiga familjedagar! Svårt att hinna med nu...känns som vi bara jobbar hela tiden och eftersom inte Wilma har barnomsorg förrän i januari så jobbar vi omlott hela tiden nu :( Men, men blir ju bättre snart. Ska i alla fall till Ikea och lite sånt alla tre på lördag så får njuta då:) Kram

Josefine sa...

Mysigt! Gibson fick första pulkan ikväll och det blev en premiärtur i vardagsrummet. =) Imorgon får vi ge oss ut i snön och åka. Hoppas det bli lika roligt som inomhus!

Jag ska plugga media- och kommunikationskunskap och så småningom bli informatör hade jag tänkt!

Jag vet inte när vi får besked om dagisplats. Vi ansökte ju redan i mars eller april, till Uddens förskola på Stavstensudde, så jag hoppas vi får plats till mars. Det ska ju bara ta tre månader har jag hört...