söndag 27 september 2009

Söndag

Tiden går ju bara löjligt snabbt. Veckan har inte innehållit nåt utöver det vanliga precis. Inte helgen heller; lite shopping och årets (förmodligen) sista grillning hos mina päron. Skönt att ta det ganska lugnt. Idag är det dock fullt ös, för vi har en väldigt viktig match!

Moa plutten växer och blir bara sötare. Hon e jätteduktig på att lära sig nya saker och framförallt nya ord. Såklart vet hon inte vad allt betyder, men hon säger väldigt många :) Igår insåg hon hur kul det var att hoppa i soffan. Hon klättrar väldigt mycke, inget jag är sådär överdrivet förtjust i. Precis som alla andra föräldrar antar jag:)


Nya fina skor till Moa

Tror detta höll i ungefär 5 minuter innan det var dags att smaka på kritorna...

Nybadad
Moas fina inneskor, en julklapp från hennes gudmor


Ny jacka

Ny fin championdress från mormor&morfar

2 kommentarer:

carro sa...

jättefin jacka till sötnosen!

Josefine sa...

Ja hjälp! Du måste springa som en skållad råtta. Moa GÅR ju, Gibson ålar bara lite grann än. =)

Jag fick ett ofrankerat brev igår. Antingen har du mutat dina arbetskamrater eller så kör du vår runda. Isåfall vet jag vem jag ska skylla på om jag fattas post, eller får redan öppnad... =)