fredag 27 juni 2014

Vårsäsongen

Vårsäsongen är över och jag kör vila deluxe just nu. Får ju ändå säga att det gått bra (det mesta) denna första del: 
* 1:a Toughest Malmö
* Genomfört världens största hinderbana i England
* Fick avbryta Göteborgsvarvet, vilket såklart aldrig är kul, framförallt inte när jag vet att jag klarat knäcka 1.40. Men jäkligt nöjd att jag bröt, hade ju ont i foten ett par veckor till därefter.
* 2:a Nordic Race Köpenhamn
* 1:a Warrior Dash
Plus en hel del matcher :) Lagmässigt går det sådär, men individuellt har det ändå gått bra.  



Höstens lopp:
* Dirty Dozen i England
* Tough Viking Stockholm (SM och NM)
* Toughest Oslo
* Toughest Köpenhamn
* Toughest Göteborg
* VM i Ohio, USA
Dessa är inbokade, ev kanske det blir något mer. Vann ju en gratisplats till något mer Nordic Race-lopp. Lite sugen på Malmö halvmara också, så jag kan få mig en tid :) Men det får inte bli för mycket heller.

Inga kommentarer: