onsdag 23 april 2014

Vardagen

Vardagen rullar på! Inga skolbesök för tillfälligt, utan lektioner hemifrån. Nästa delkurs är igång, som handlar om losstagning vid trafikolycka och akut omhändertagande. Riktigt intressant! Det är ju egentligen för få jobb på marknaden i förhållande till hur många som utbildar sig till brandman och skulle det vara så att det är svårt att få jobb och tiden går så skulle jag helt klart kunna tänka mig utbilda mig till något inom sjukvården. Just nu är det hyfsat lugnt på skolfronten, men jag får väl hålla mig uppdaterad med all brandteori eftersom jag till 100% är säker på att jag får omtenta. Men det känns hur bra som helst faktiskt :):)

På lördag är det bara 1 vecka till Toughest i Malmö! Ska bli så kul! Någon frågade mig nyligen vad mitt mål var. Ja, efter sjukdomar och tidsbrist pga skolan så tänkte jag att detta första lopp för i år bara ska kännas på. Jag kommer såklart göra mitt allra bästa, men sen hur långt det räcker spelar faktiskt egentligen ingen roll. Jag känner att jag haft alldeles för lite konditionsträning på schemat helt enkelt. Det ska som sagt iaf bli jäkligt kul :)


Inga kommentarer: