onsdag 9 april 2014

Längtar lite framåt

Kl 12.00 nästa torsdag längtar jag lite grann till. Då är brandteori/brandförlopp/släckmedel/brandteknisk byggnad/hydraulik-tentan avklarad, likaså de fyra praktiska examinationerna :) Fast dagarna nu innan dess ska jag vara i Revinge och det är kul! På söndag ska utkastet av fördjupningsarbetet vara inlämnat, och sen måste jag plugga på allt det teoretiska. Puh! Därför längtar jag lite tills allt det är över, hur kul och intressant det än är :) Så hoppas jag man klarar det bara. En del av det praktiska är rätt tufft (tidspress) och den skriftliga tentan tycker jag bara känns luddig. Det känns som om en hel del lektioner varit lite sådär och att man inte fått riktigt grepp om vad man ska kunna. Miljödelen har vi inte ens blivit undervisade i, utan det får vi lära oss själva... Jaja går det inte denna gång (vilket jag självklart siktar på), så går det nästa gång :)
Sen är det påsk och lite ledighet i Karlskrona. Ska bli skoj!

Inga kommentarer: