söndag 24 november 2013

Denna helgen

Haft en härlig helg som vanligt :) Ja cupen gick iofs riktigt dåligt. Det är okej att inte gå vidare om man faller med flaggan i topp, men det gjorde vi inte. Vi underpresterade hela laget enormt, och sen svider det väl lite extra eftersom vi inte förlorat nåt på evigheter ;) Surt ja, men jag skakade av mig det rätt snabbt.
Efter åkte vi till Ikea, kollade runt och småshoppade lite grann. Blir nog en våningsäng till barnen nu när dom ska dela rum. Känns som det blir smidigast och Moa är heltaggad :)

Idag har jag städat lite och satt upp ljusstakar och stjärnor :) Det är okej att tjuvstarta när man ska flytta veckan innan jul ;) Därefter tog jag och tjejerna en tur på stan. Va länge sen jag gick runt där faktiskt, mysigt med alla julgrejer som sitter uppe. Köpte lite kläder till dom och löparkläder till mig. Förutom grejerna på bilderna nedan fick Moa ett par röda, glittriga klackskor som hon älskar och gått runt i hela dagen :) Tuva fick även ytterligare en tröja och ett par leggings.
Nu ikväll har vi varit och firat pappsen som fyller år idag! Hurrahurrahurra!

Köpte den fina blusen från Kappahl, båda flickorna fick varsin.

Leggings till Moa från Kappahl





Löparkläder från H&M! Riktigt sköna och bra kvalitét! Billiga dessutom!


Klänning till Moa från Lindex


Byxa till Tuva från Lindex


1 kommentar:

Josefine sa...

Jag satte också upp lite adventsljusstakar och en ljuslyktor i helgen. Har helt enkelt inte tid nu i veckan, och inte till helgen heller. Och det måste vara uppe till första advent! =)