lördag 23 november 2013

Antagningsbesked

Igår fick jag antagningsbeskedet! ANTAGEN!! Kom in på mitt första val, skydd mot olyckor distans Revinge. Wiihooo :) Fast jag visste att jag hade en god chans, och det är fortfarande den där läkarundersökningen jag oroar mig lite för. Men det är inte lönt att oroa sig för mycket eller tänka på det för mycket, blir man inte godkänd så blir man inte godkänd. Då pluggar jag som sagt nåt annat till hösten istället :) Men det som känns så sjukt bra är att det liksom är på gång att hända nåt :) Jag trivs bra på jobb, men vill inte utvecklas mer där. Jag är idag arbetsledare, och det är inte alltid så kul för det är mer eller mindre alltid något som ställer till det (vikarier, fordon, något helt enkelt). Och nån högre tjänst än så på det företaget är jag som sagt inte intresserad av. Det är ju inte drömjobbet precis, men det är så skönt att röra på sig varje dag! Tanken är ju att om allt går vägen nu så ska jag nog kunna gå in och jobba nån dag då och då. Och jag har ansökt om tjänstledigt terminsvis, så på sommaren är jag isf tillbaka och delar post :) När det är som bäst :)

Igår kväll var vi på jobb ute och käkade, på Tusen&2. Riktigt goda hamburgare! Efter tips provade jag en supergod med chevréost och fikonmarmelad. Mycket skratt blev det :) Härliga människor man jobbar med!

Nu har jag laddat upp med äggmackor och banan, för idag är det dags för den årliga inomhus-cupen! Vi har en vinst att försvara från förra året :) Vi har dock endast tränat tre träningar inomhus, varav en med de tilltänkta lagen. Men cupen är alltid grymt rolig att spela ändå :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh så härligt!!! Stort grattis till antagningen!!!:)