tisdag 15 oktober 2013

Fysiska mål

Nästa lopp att ta mig an är Yddingeloppet på söndag, 1.2 mil terräng. Sedan dröjer det nog till nyårsafton och Sylvesterloppet på 7km.
Nästa års mål är Toughest, Göteborgsvarvet, Trelleborgs Triathlon, Tough Viking (förhoppningsvis) och lite andra löplopp hoppas jag. Tough Viking är en hinderbana på 15 km, vilket jag väldigt gärna vill prova på! Dock är det i Stockholm, så det krävs lite planering. Känns halvmaran bra i Göteborg så kanske jag klämmer till med ett marathon under hösten... :) Ett marathon måste jag ju bara testa nån gång och ett stort mål är en ironman. Dvs 400m simning, 18 mil cykling och 4,2 mil löpning :) Men det får bli lite längre fram i framtiden :) Vi får väl se vad kan jag tänkas hinna med nästa år. Vill ju inte sluta spela fotboll heller :)

Inga kommentarer: