söndag 27 oktober 2013

Fotbollsgalan

Simskola, mys och fotbollsgalan får sammanfatta lördagen och MYS får sammanfatta söndagen :) Höjdpunkten får väl ändå vara fotbollsgalan. Inte nog med att jag hade kul och skrattade mycket, jag vann även priset som årets försvarare! Det är TA (lokaltidningen) som väljer vinnare. Supersuperkul :) Vi fick även pris som årets seriesegrare och en del andra individuella priser :) 
Känns fantastiskt att få ännu ett pris, har hittills varit ett härligt idrottsår för min del. Det återstår dock några fler utmaningar: Jämjöhalvan (antingen halvmaran eller milen, inte bestämt mig än), TA-cupen och Sylvesterloppet. Hade faktiskt ett lopp inplanerat idag också, men min envisa förkylning har inte samarbetat i helgen. Idag har jag varit riktigt seg, haft huvudvärk och halvsvårt för att andas så det var liksom inget alternativ. Blev som sagt massa mys istället :)  







Foto: Christer Tobiaeson



Foto: Sanne Örlegård

1 kommentar:

Jenny sa...

Kul! Härligt att läsa i tidningen idag! Grattis!