söndag 20 oktober 2013

Ännu en

Ännu en härlig helg går mot sitt slut. Kliché :) Lördagen var rätt lugn. Tjejerna simmade, vi tog en tur på stan och sedan käkade vi tacos hos mina föräldrar. Idag sprang jag Yddingeloppet. 1,2 mil terräng, riktigt roligt och härligt lopp! Hade inga höga förväntningar då jag haft halsont i några dagar, men tack och lov kände jag inte av det. Lite segt i starten när alla skulle iväg och samsas om samma trånga grusslinga. Så det tog en bra stund innan man kunde komma loss och springa på :) Kändes riktigt bra, lätt i benen så jag hittade ett riktigt göttigt tempo där jag tog i men inte blev särskilt trött :) Sprang i mål på 56.13, så det är jag nöjd med! Första gången jag springer mer än en mil dessutom :)




Lerigt :)


Moa brukar hänga i varmvattenpoolen när hon simmat klart :)

Inga kommentarer: