onsdag 14 augusti 2013

Min ring

Jag har tidigare kikat runt lite på fina ringar, eftersom jag gärna ville köpa någon till mig själv. Jag använder endast mina förlovnings- och vigselringar annars, så jag ville ha en ring som representerar mig, som kan jag titta ner på och påminnas om att jag är grym som jag är, att jag är stolt över vad jag åstadkommit och att ingenting är omöjligt :) Nu har jag hittat den! En vacker rosa ring av märket VJ1890 by Isabella Löwengrip. Igår damp den ner i brevlådan och jag är supersupernöjd! Fantastiskt fin! Det jag skulle kunna tänka mig också är en lite smalare silverring med barnens namn ingraverade. Sedan är jag komplett. Chrille är representerad i förlovnings- och vigselringarna, jag själv i den rosa och isf barnen i den andra :) 


Bild lånad här.

1 kommentar:

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.