lördag 3 augusti 2013

Hemma igen

Årets minisemester till Karlskrona är slut, den har varit underbar! Vi åkte upp i tisdags och har under dagarna minglat på stan, besökt Ölands djurpark, badat, sett Sean Banan och bara haft det riktigt bra. Tiden gick alldeles för snabbt! Idag kom vi hem, dock stannade Moa kvar. Vi har pratat om det länge, och hon har sett fram emot det, men trots det klamrade hon sig fast vid mig när vi skulle åka. Hon sa inget om att jag skulle stanna eller att hon ville hem, utan det var väl någon separationsångest från mig. Vi hänger ju liksom mer eller mindre ihop :) Hon är så lätt att ha med, så hon brukar följa med på det mesta. Till slut fick jag åka iväg, men det gjorde ont i mammahjärtat där ett tag. Dock hade jag aldrig lämnat henne om hon fortsatt vara ledsen. Vi hörde av oss en bit på vägen, och då var det som jag misstänkte lugnt :) Men oj vad jag saknar henne och oj vad tomt det känns. Som tur är kommer hon hem på måndag igen :)


Har massa bilder, så jag får ta och göra fler inlägg om semestern efterhand :) Och tack snälla snälla svärföräldrar för allt under semestern!

Inga kommentarer: