söndag 25 augusti 2013

Hej och hå...


... vad veckan försvann snabbt. Mina ganska långa arbetsdagar har visserligen bidragit, men vi har ju gjort en del annat också :) Varit på Malmöfestivalen tex. Testade Toughestbanan dom satt upp, men den var ju rätt mesig ;) Dock blev mina knä helt blåslagna, fast det var inget jag kände under själva banan :) Moa åkte slänggungan :) Brukar inte åka in, för det är så mycket folk överallt och jag tycker det är för jobbigt. Inget undantag i år... Men vi testade lite mat också. En pizzaslice med rödbetor, valnötter och chevréost som var riktigt riktigt god och även hjortkebab. Den sistnämnda var ingen jättehöjdare precis, men det är kul att testa nåt nytt :)

Igår var det simpremiär för tjejerna. Moa var supersuperduktig och tog dessutom 2 nya märken: silver- och guldfisken. 5 år och 5 märken, sjukt imponerande tycker jag! Tuva var också helnöjd att det satt igång, och även hon är jätteduktig. Precis som Moa är hon yngst i gruppen, men ligger före många av de andra ändå :)
Efter simningen var det fotbollsmatch, och det blev ännu en vinst (1-0) :) Och därefter grill och spa hos mamma och pappa, som avslutades med glass och nya Wallander. En riktigt fin lördag!
Idag ska Moa på kalas på Kulhuset, annars händer det inte så mycket. Välbehövligt!









1 kommentar:

Idah sa...

Åh, vad mysigt! :-)

// Min nya adress.