söndag 30 juni 2013

Fullspäckat

Uppstigning 05.00 igår var inte allt för populärt, men iväg kom vi. Färden gick till Åhus för årets beachfotboll. Riktigt roligt är det! Vi ställde även i år upp i motionsklassen, för det ska bara vara en rolig grej. Tyvärr tänker inte alla lag så. De två sista matcherna mötte vi faktiskt riktiga idioter, som hela tiden (jag menar verkligen hela tiden) gjorde fula efterslängar och tålde inte att man va bättre helt enkelt. Riktigt riktigt tråkigt, men för övrigt superkul :) Vi gick igenom gruppspelet med en oavgjord och 5 vinster! Ungarna och Chrille var ju med, och dom hade också kul :) Stötte även på min pappas kusin som jag inte träffat på väldigt länge, så det var också trevligt. Tuva var utan blöja och klarade det galant. En liten olycka bara, men då hade hon satt i sig lite mer dricka än vad jag önskat hon gjort (blev bjuden på en festis) :) 

Slutspelet spelades idag, men jag kunde tyvärr inte vara med. Hade sedan ett tag tillbaka bokat in en tur till Tosselilla. Men med tanke på vädret valde vi bort det och tog den blå planeten i Danmark istället :) Även där och hela dagen har Tuva varit utan blöja (utan olyckor) så numera kallar jag henne blöjfri :) Så det blev ganska exakt samtidigt som Moa blev det. Duktiga flickor man har<3    






Inga kommentarer: