lördag 4 maj 2013

Underbara lördag!

Toughest alltså, riiiktigt kul! All löpning gick på gräs, i sanden och i vattnet. Körde på i ett bra tempo på löpningen, utan att ge allt. Sen ökade jag inför hindren, framförallt eftersom vissa hinder var ganska hög till en liten kortis som mig :) 8 km terräng med 40 hinder på 41 minuter och en 5:e plats i  damklassen är jag utan tvekan nöjd med! Framförallt eftersom jag inte tränat ett dugg inför detta. Så jag ska absolut vara med nästa år igen, då ska jag nog gå in lite hårdare för det och sikta på topp 3 (beroende på hur förutsättningarna ser ut såklart) :) 
Moa sprang sin hinderbana snabbt och utan problem, duktiga tjejen <3 Efteråt åkte vi hem och med hjälp  av mamma och pappa byggde vi ihop nya studsmattan :) Tuva hängde mest i kletet i sandlådan och brorsan skötte nya grillen som invigdes! Riktigt härlig lördag! Nu är det soffhäng som gäller, för imorgon är det match :)










1 kommentar:

Josefine sa...

Riktigt bra kämpat!