söndag 12 maj 2013

Blabla

Så var denna helgen också slut! Tuva är bättre, men nu är det Moa som åkt på hosta istället. Men hon har iaf ingen feber (än) som Tuva hade.
Igår simmade tjejerna, sen hängde vi lite utomhus och grillade därefter hos mina föräldrar. Idag har det blivit mer utomhushäng och även fotbollsmatch. Vinst med 3-0 med u-laget där jag stod för två mål och en assist :):) Händer inte alltför ofta, så då är det extra kul :) Jag är ju mer av kalibern hålla-tätt-bakåt annars. Fina duktiga Moa hängde med som vanligt <3 Många som har svårt att förstå att hon bara är 5 år, för hon är så himla duktig. Hon har mognat enormt det senaste året, det har vi märkt och jag fick även höra det på utvecklingssamtalet på dagis häromveckan. Massa beröm! Tuva är mer av en 2-års trotsare just nu :) Hon har iaf inte varit på topp denna veckan, men det har nog varit mycket trötthet efter sjukdomen. Så vi får väl se hur hon beter sig veckan som kommer, om trotsen sitter i.
Efter 4 matcher och Toughest på 8 dagar väntar nu en betydligt lugnare vecka :) Fast ju mer fysiskt utförande, ju bättre tycker jag :)

Inga kommentarer: