lördag 18 maj 2013

Sista simningen

Blev lite chockad när Tuva väckte mig imorse och jag insåg att klockan var 10.00! Minns inte sist det hände. Tuva har kommit senare i säng än vanligt de två senaste kvällarna och Moa var med mig igår kväll när några tjejer i laget grillade, men kl 10.00 trodde jag aldrig. Så vi hann inte mer än käka frukost innan det var dags att dra iväg till simningen. Sista gången för denna terminen, så får vi väl se om Moa vill fortsätta till hösten. Jag vill jättegärna att hon gör det, men jag tänker inte tvinga henne att göra något som hon (just nu iaf) inte tycker är kul. Men hon är så duktig när hon väl brukar allvar! Hon är yngst i gruppen och simmar med de som är 1-3 år äldre, men på vissa moment simmar hon utan problem förbi dom. Så jag hoppas hon vill fortsätta :) Stolt va hon iaf i sin nya baddräkt som hon själv valt :) Efter Moas simning börjar Tuvas direkt och Moa brukar hänga med oss i vattnet då också.

Efter simningen fikade vi ute i det härliga vädret och förutom ännu mer utehäng i bla studsmattan har vi städat inför morgondags kalas :)






Förresten angående tuggummiinlägget så är det skönt att se att det finns vettiga mammor som bara ger sina barn när dom sitter stilla :) Idag var det en tjej i Moas grupp som simmade med sitt tuggummi...

Inga kommentarer: